Notes

Ajoi : abangg dalam bahasa English ape ek ibu ?
Ibu : brother…
Ajoi : adik ??
Ibu : brother jugak..

di sekolah…

Cikgu : How many siblings do u have ?
Ajoi : I have 1 brother and 1 brother…
Cikgu : so,,two brothers right ?
Ajoi : NO ! 1 brother and 1 brother…
Cikgu : 1+1=2 brothers right ?
Ajoi : NOO !! 1 brother and 1 brother !!!
Cikgu : !@#$%^&*

~UnPrEd!cT@b|e~

Boy : pengetua kita seorang yang bodoh bukan ?

Girl : awak tahu x siapa saya?

Boy : x.

Girl : saya anak dia…

Boy : awak tahu x siapa saya?

Girl : x !

Boy : Phewww, nasib baik !

~UnPrEd!cT@b|e~

Ada dua orang gila yang sedang berbual di rumah sakit jiwa Tampoi.

Orang gila 1 : ( sambil naik atas meja ) “Kamu tahu tak?”

Orang gila 2 : “Tahu apa?”

Orang gila 1 : “Aku ni matahari ( sambil mengangkat tangannya tinggi-tinggi ) lihat lah terang dunia ini disebabkan aku!”

Orang gila 2 : ( dalam hati ) “Jangan-jangan dia ini bertambah gila, aku mesti lapor pada doktor biar dia diperiksa… “Sambil berlari orang gila 2 tadi pergi ke bilik doktor dan menceritakan apa yang berlaku:

Orang gila 2 : “Doktor, kawan saya itu mungkin bertambah gilanya.”

Doktor : “Kenapa?”

Orang gila 2 : “Benar doktor, dia naik ke atas meja sambil mengangkattangannya dia cakap dia adalah matahari, dunia ini terang dia yangbuat.”

Doktor : “Kalau begitu suruhlah kawan kamu tu turun.”

Orang gila 2 : “Jangan doktor, nanti kalau dia turun gelap dunia ini nanti…”

Doktor : “???”

~UnPrEd!cT@b|e~
Like · · Share

Ahmad Safwan shared Saya bukanlah sedara~ cuma sedara sesama islam jer~~’s status.
5 October 2011
Boy : pengetua kita seorang yang bodoh bukan ?

Girl : awak tahu x siapa saya?

Boy : x.

Girl : saya anak dia…

Boy : awak tahu x siapa saya?

Girl : x !

Boy : Phewww, nasib baik !

~UnPrEd!cT@b|e~
Like · · Share

Ahmad Safwan shared Saya bukanlah sedara~ cuma sedara sesama islam jer~~’s status.
5 October 2011
Ajoi : abangg dalam bahasa English ape ek ibu ?
Ibu : brother…
Ajoi : adik ??
Ibu : brother jugak..

di sekolah…

Cikgu : How many siblings do u have ?
Ajoi : I have 1 brother and 1 brother…
Cikgu : so,,two brothers right ?
Ajoi : NO ! 1 brother and 1 brother…
Cikgu : 1+1=2 brothers right ?
Ajoi : NOO !! 1 brother and 1 brother !!!
Cikgu : !@#$%^&*

~UnPrEd!cT@b|e~

Tinggalkan Jawapan

